Reklamace
email prodejna@zidlestoly.cz
Pokud něčemu nerozumíte, prosím ozvěte se nám.
obchodní podmínky
REKLAMACE - Jak reklamovat zboží?
1. Nejprve nás neprodleně kontaktujte bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky, formou emailu na prodejna@zidlestoly.cz, abychom mohli reklamaci evidovat a očekávat zboží.
- Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady.
- Reklamaci nelze uplatnit v případě, že výrobek nebyl používán pro účely jeho používání.
2. Do balíku vložte vytištěný FORMULÁŘ o reklamaci s kopií prodejního dokladu – účtenky.
- Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
- Ke zboží musí být přiloženy všechny listiny, které nakupující se zbožím obdržel.
- POZOR! Neposílejte zboží na dobírku nebude převzato.
3. Zašlete výrobek na adresu na náš sklad.
ITTC Stima, spol. s r.o.
Nerudova 1680
39601 HUMPOLEC
4. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci očekávat, kontaktujte nás.
- Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce.
- Chybné nebo poškozené zboží bude vyměněno, opraveno nebo bude vrácena kupní cena. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží zpět k nám.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů a chybnou manipulací.
- O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení. V případě uznání reklamace budou vráceny všechny náklady vč. dopravného.
- Budete informováni o přijetí zásilky, hodnocení závady a následně o možnostech řešení, každou reklamaci řešíme individuálně. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.